Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A300 - auto rotering?
Fra : Zalza

Dato : 07-05-04 13:22

Hej

Jeg har nu haft et Canon A300 kamera noget tid.
Jeg mener jeg de første pr. dage fandt ud af at
kameraet selv kunne rotere billeder hvis kameraet
var på højkant, da billedet blev taget.

Husker jeg forkert ang. denne funktion, eller
hvordan aktverer jeg den igen ?

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Klaus N

Dato : 08-05-04 22:16

Hej
Jeg har et Canon G5, men det ligner nok så meget på dette felt, at
fremgangsmåden er lignende.
Vælg menu.
Vælg tools (skruenøgle og hammer)
Blad ned til "Auto Rotate"
Vælg ON
Håber det hjælper.
Venligst
Klaus

Fra : Zalza

Dato : 09-05-04 10:27

Tak - men "Auto Rotate" er ikke i min værktøjsmenu.

Jeg har også prøvet at holde menu inde i 5 sek for at restte kameraet..
resat blev det... men auto rotate kom ikke igen.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Klaus N

Dato : 09-05-04 11:55

Det er jeg ked af.
Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
VH

Fra : Edmund

Dato : 12-05-04 02:21

Zalza skrev:

> [...]
> kameraet selv kunne rotere billeder hvis kameraet
> var på højkant, da billedet blev taget.
>
> Husker jeg forkert ang. denne funktion, eller

Aner ikke om den kan stilles til auto, men du kan rotere efterfølgende
med at trykke på ON, vælg billed, tryk menu knappen, vælg afspil menu,
vælg roter.

Har du en god indstilling til at tage billeder indendørs uden blitz.
Fuld auto dur ikke, blir rød og grumset.
Jeg aner intet om foto, jeg var så naiv og tro at man bare kunne gi den
mere lys i et billed program.

Vil et Canon A70 / A75 mon være bedre til dette.
--
Mvh Edmund