TDC og NetExpress og Pro@ccess?
Fra : Goofy

Dato : 01-05-01 14:49

Hejsa

Jeg har en del spørgsmål vedr. NetExpress og Pro@cces:

0) Består produktet af modem og router i NetExpress 256/128?

1) For man en router med som standard, eller skal UDTRYKKELIGT BEDE om
routeren for at få en med, og er det samme router som for Pro@cces?

2) Er det muligt selv at konfigurere routeren og opdatere firmwaren,
hvis man selv sørger for at den gamle firmware kommer i når man
leverer routeren tilbage, som fx hos WorldOnline? Må man også dette
med Pro@ccess/NetExpress?

3) Hvad er der lukket op for i den mere lukkede opsætning af routeren.

4) Hvilket mærke router får man med?

5) "Bemærk Abonnementspriserne er alle inklusiv et Tele Danmark Opasia
abonnement, som dog afregnes på separat regning fra Tele Danmark
Internet." Citat TDC NetExpres. Jeg havde ellers forstået det sådan at
det komme på tlf. regningen, er det rigtigt forstået eller?

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 01-05-01 15:32

Hej,

0) Ja, på lejebasis
1) Nej, det er standard at TDC leverer routeren.
2) Du kan opdatere firmware og ændre opsætning på Netexpres router, ikke på
Pro@.
3) Mere lukkede ? Tjaa, du tænker nok på basis konf. som blot NATer ud til
flere klienter. Åben, forwarder alt.
4) Netexpres 2 : Efficient Speedstream 2601
Pro@ Standard : Efficient Speedstream 5711
5) Ja, en del faktureres over tlf. regning, en anden del til TDC Internet
for Opasia abn.

Ole Madsen / "Jeg tror det der Internet bliver en succes"

Fra : Goofy

Dato : 01-05-01 15:50

Hejsa

Tusind tak for svaret!
Hvis der er nogen som har nogle interessante ting at tilføje, så gør
det gerne!

Mvh

Anders Lind

Fra : Jørgen Thomsen