Billigste kasko til Citroen Berlingo søges
Fra : Henrik

Dato : 13-05-04 12:31

Kort og godt; hvor får jeg den billigste forskiring af en årgang 2000
Citroen Berlingo 1,8?

- har 4 års skadefrit ancinitet
- er 30 år og bor i nærheden af Århus

Idag har vi alle vores forskiringer hos Top Danmark og de har tilbudt
Præmie: 9.500,- (incl friskade)
selvrissiko: 10.000,-

på forhånd tak

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-05-04 12:33

"Henrik" <henrik1234567890@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> - har 4 års skadefrit ancinitet
> - er 30 år og bor i nærheden af Århus
>
> Idag har vi alle vores forskiringer hos Top Danmark og de har tilbudt

Jeg har Tryg, som jeg synes var yderst rimelig:

- Citroen Xsara 2.0i 16V 1998
- 32 år
- Elitebillist
- også i nærheden af Århus

betaler ca. 6.000 + 3000 i selvrisiko.

Jeg beregnede mig frem til næsten det samme ved Runa jvnf. en tråd i
dk.forbruger.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : TGD

Dato : 13-05-04 19:42

"Henrik" <henrik1234567890@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - har 4 års skadefrit ancinitet
> - er 30 år og bor i nærheden af Århus
>
> Idag har vi alle vores forskiringer hos Top Danmark og de har tilbudt

www.forsikringsluppen.dk

Tjek om du via en forening el arbejde kan få billigere forsikring.

19.500 så vil jeg nøjes med en meget billig ansvar + Autoulykke til 100 kr
om året.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-05-04 08:34

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote in message

> [...]
>
> Tjek om du via en forening el arbejde kan få billigere forsikring.
>
> 19.500 så vil jeg nøjes med en meget billig ansvar + Autoulykke til 100 kr

Med mindre man har betalt bilen kontant vil det da være umuligt at undvære
kasko. Banken vil da ikke låne penge til en så ny bil uden kaskoforsikring.

Fra : TGD

Dato : 14-05-04 15:27

<KLIP>

> Med mindre man har betalt bilen kontant vil det da være umuligt at undvære
> kasko. Banken vil da ikke låne penge til en så ny bil uden
kaskoforsikring.

Det kommer an på hvor meget den koster og hvor meget man låner, men nu er en
brugt berlingo ikke det største indhug i økonomien jeg tror sågar jeg ville
have råd bare med kassekreditten.