spil til 3210
Fra : Kasper Andersen

Dato : 01-05-01 16:25

Hej!

Hvilken bus skal PcLocal sættes til når jeg vil "installere" de to
spil?? Er det F-bus eller M-bus??? Hvad er forskellen på de to og hvad
bruges de hver især til??

Håber der en venlig sjæl der forbarmer sig over min uvished

MVH.
Kasper Andersen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-05-01 14:43

> Hvilken bus skal PcLocal sættes til når jeg vil "installere" de to
> spil?? Er det F-bus eller M-bus???

M2BUS

> Hvad er forskellen på de to og hvad
> bruges de hver især til??

Jeg har sendt et link her til gruppen før med svar på nøjagtig samme
spørgsmål, men jeg har altså ikke fundet siden denne gang.

Mvh.
Mikael

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 02-05-01 01:17

F-bus bruges til at uploade ringetoner, billedbeskeder, startup-logoer mm.
M-bus bruges til reparering og unlock (SW < 5.31) og evt. aktivering af de 2
ekstra spil.

--
"As the flames roared around me, I laughed out loud..."

<-- ICQ 23816871 -->

Fra : Møgelmose

Dato : 02-05-01 13:59

> [...]
>M-bus bruges til reparering og unlock (SW < 5.31) og evt. aktivering af de

M-Bus bruges også til at uploade ringetoner, billedbeskeder, startup-logoer
mm.

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : PsHdO

Dato : 02-05-01 21:39

2 ekstra spil ???
Er der ikke kun et ekstra spil i N3210 ?? (Min er v5.36)
Hvilket program bruges til at aktivere dem ???

Mvh.
Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-05-01 01:34

PsHdO skrev:

>2 ekstra spil ???

Ja.

>Er der ikke kun et ekstra spil i N3210 ?? (Min er v5.36)

Nix, der er to; Logic (som findes på andre Nokiaer) og React (som jeg
ikke har set på andre).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-05-01 17:20

> Hvilket program bruges til at aktivere dem ???

PCLocal, Møgelmose har en instruktion på sin side.

/Mikael

Fra : Møgelmose

Dato : 03-05-01 19:37

Det er faktisk vældig let... Man kan vist også lave andet rod med den der er
jo 32 foreksellige ting man kan slå fra eller til og det er jo kun ca 15 der
er slået til (standard 16 med 2 ekstra spil)
Har du version 5.31 eller 5.36 synes jeg at i skulle slå et smut forbi min
(vores) side XR2.subnet.dk
Og det ER to spil. Logic findes bla. i 51xx og 61xx og React findes vist nok
kun på de asiatiske og dem fra USA (alle dem med xx30, xx60, xx90 osv.)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 03-05-01 22:35

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev
> Det er faktisk vældig let... Man kan vist også lave andet rod med den der
> er jo 32 foreksellige ting man kan slå fra eller til og det er jo kun ca
> 15 der er slået til (standard 16 med 2 ekstra spil)

Hvis du ikke vil risikere å rote til noe annet med PCLocals så bruker man
NkProfile (www.ajax.ic24.net/3210/nkprofile.htm) istedet. Programmet krever
LogoManager (www.logomanager.co.uk) installert, men neppe at dette er
registrert.

--