Bremseklodser
Fra : Finn I

Dato : 12-05-04 23:20

Er der nogen som har erfaring i bremseklodser der ikke afgiver så meget støv
som sætter sig på fælgene. Er de noget værd eller er det "salgsgas".
Jeg tænker specielt på Red Dot fra www.racetech.dk

Finn I
BMW E46
http://bmw318.1go.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 09:54

"Finn I" <findes@ikke.nu> wrote in message

> [...]
støv
> som sætter sig på fælgene. Er de noget værd eller er det "salgsgas".

Bremseklodser slides: der afgives støv, men de kommer måske fra RaceTech og
pudser dine fælge hver dag
--
Møller

Fra : Mikael Kristiansen

Dato : 13-05-04 10:59

> [...]
støv
> som sætter sig på fælgene. Er de noget værd eller er det "salgsgas".

Er jeg den eneste der finder det lidt underfundigt at racetech.dk sælger et
kit til f.eks. BMW X5, som indeholder to krumtappe ?

De konstruktioner jeg kender til med to krumtappe virker ikke (Med mindre
det er til el-biler & man laver en elektrisk kobling mellem de to, istedet
for en mekanisk)

På billedet er to knastaksler, men ham webdesigneren var nok billig

Mvh. Mikael Kristiansen