Import/Skrotning af tysk bil?
Fra : Henrik

Dato : 12-05-04 14:36

Hej NG,

Jeg har tænkt mig at hente en "tysker" hjem som reservedelsbil, og så stort
set strippe den for indmad.

Når jeg så står med karossen tilbage, hvad gør jeg så? Kan jeg blot køre den
til en skrothandler? Hvad koster det?

Nogen her som har erfaring på dette område?

Mvh

Henrik

Fra : anders majland

Dato : 12-05-04 14:41

> Når jeg så står med karossen tilbage, hvad gør jeg så? Kan jeg blot
> køre den til en skrothandler? Hvad koster det?

Hvis den er helt strippet så det bare er remt jern kan du endda få et
par kroner for den... Så hvis du selv kan klare transporten dertil burde
det ihvertfald ikke blive en udgift ...

Jeg var for mange år siden med at til aflevere en gammel opel senator
(tror jeg det var) - Den gav næsten nok til 1/2 flaske gammel dansk....

Jeg har også haft en skrothandler ude og hente nogle gamle H-profiler
fra en nedrevet stald. De første jeg talte med ville have 600kr for at
køre ud og hente det, men jeg fandt en anden der ikke skulle have noget
for det - når bare han kunne hente det ved lejlighed. Det blev
ihvertfald ikke nogen god forretning for ham. Han brugte mere end en
time på at få det bukket sammen så det kunne være på ladet og fik
smadret et blinklys på bilen undervejs ... Men jeg slab af med det.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid