Billigste sted at leje kassevogn?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-05-04 21:44

I forbindelse med fruen skal flytte til fastlandet (nærmere betegnet
Hillerød->Holstebro).
Skal der en kassevogn på banen til at transportere alle stumperne i - pugen
må sku melde pas ;)

Men hvor lejer man sådan en billigst?
Jeg kan se på avis side kan man leje en VW transporter i 1½døgn for 1383
inklusiv 300km. Det er med afhentning i Hillerød og aflevering i karup.

Er der nogen der har et bud på et sted hvor det kan gøres billigere evt?
Det vil jo være en helt klar fordel at den kan afleveres i jylland så der
ikke skal betales Benzin og bro afgift engang til :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Brizz

Dato : 11-05-04 23:52

> [...]
> Det vil jo være en helt klar fordel at den kan afleveres i jylland så der
> ikke skal betales Benzin og bro afgift engang til :)

Prisen der er slet ikke så gal når man tænker på det er one way. Det vil
helt sikkert være billigere at leje den hos www.rentawreck.dk men der kan du
ikke bare dumpe den i jylland. Også ender prisen på det samme alligevel. Så
tror sagtens du kan tage imorgen tilbudet fra Avis. Elles hør om Europcar
har en bil der skal over på deres værksted i århus. Så kan du tilbyde at
køre den derover for en billig penge

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-05-04 07:38

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> [...]
> ikke bare dumpe den i jylland. Også ender prisen på det samme alligevel.

> tror sagtens du kan tage imorgen tilbudet fra Avis.

rentawreck tror jeg ikke lige der er mig :)
Skulle jo nødigt stå halvvejs og ikke kunne komme videre fordi bilen har
måtte gi fortabt.

>Elles hør om Europcar
> har en bil der skal over på deres værksted i århus. Så kan du tilbyde at
> køre den derover for en billig penge

europcar kan også aflevere i herning...hmm...har lige droppet dem en mail så
må vi se :)

Fra : Brizz

Dato : 12-05-04 08:13

> rentawreck tror jeg ikke lige der er mig :)
> Skulle jo nødigt stå halvvejs og ikke kunne komme videre fordi bilen har
> måtte gi fortabt.

Kan jeg godt forstå du ikke vil løbe an på

> europcar kan også aflevere i herning...hmm...har lige droppet dem en mail

> må vi se :)

Ja men det koster når man ikke afleverer bilen hvor man lejede den. Det er
der problemet er.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : anders majland

Dato : 12-05-04 14:18

> rentawreck tror jeg ikke lige der er mig :)
> Skulle jo nødigt stå halvvejs og ikke kunne komme videre fordi bilen
> har måtte gi fortabt.

I 1996 lejede jeg Avis's største (dengang) kassevogn til en flytning
Viborg->Esbjerg->Valby - altså med opsamling af gods adskillige steder
på vejen. Da vi havde fået læsset det sidste på i Esbjerg og kom ud på
landevejen begyndte bremselampen at lyse ved enhver berøring af
bremsepedalen. Da den var pakket temmeligt tæt og vi vidste at det var
den eneste bil i den størelse som Avis havde i Jylland. Vi prøvede et
par halvhårde opbremsninger og bremserne virkede tilsyneladende fint så
vi tog chancen og fortsatte. Målet var så i det mindste at komme med
færgen inden bremserne evt brød ned ... Så kunne vi vel blive slæbt til
Valby .... Nå men bremserne fungerede fint hele turen, og da den var
tømt igen holdt lampen op med at lyse. Måske det var noget lastafhængigt
det var galt med ....

Men skal det gøres billigere skal bilen retur igen. Prøv evt at
annoncere efter nogen der flytter den anden vej (lokalaviser, dba)
Overvej også om ikke det vil være billigere at tage med molslinien end
at køre over fyn. Km i en lejet bil er ofte lidt smådyre....

(Og hver opmærksom på at hvis bilen er høj, så skal den bakkes ombord på
molslinien århus-færge...)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Paw Alstrøm

Dato : 12-05-04 07:58

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:40a13b0b$0$223$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Det vil jo være en helt klar fordel at den kan afleveres i jylland så der
> ikke skal betales Benzin og bro afgift engang til :)

Prøv lige at lut www.lejetlig.dk - der kan du leje en 10 m3 Ford Transit i
Århus eller København for 500,-/døgn med fri km...

Paw Alstrøm
Opel-fjols af kaliber.