Bagsædelås på VW passat
Fra : Brizz

Dato : 11-05-04 20:11

Har et problem med låsen til mit venstre bagsæde på passaten. "Knappen" man
trækker op i for at udløse låsen er knækket. Dvs den trækker i en lille
plastiv krog nede i låsen. Det er den krog der er knækket. Er det til at
skifte den lås eller skal jeg have fat i et nye bagsæde? Jeg oplevede det
også på min gamle passat fra 98. Den jeg har nu er en 01. Der er ingen
problemer med sædet i højre side. Nogen der kan hjælpe?

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : JK

Dato : 12-05-04 12:33

On Tue, 11 May 2004 21:11:07 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> [...]
>også på min gamle passat fra 98. Den jeg har nu er en 01. Der er ingen
>problemer med sædet i højre side. Nogen der kan hjælpe?

Jeg ville forelægge problemet for et VW reservedels-lager. Problemet
er, at denne lås kan låses med en nøgle. Det kan den ialfald i min
93'er model af en passat sedan. Så hvis det indebærer udskiftning af
denne lås og en ekstra nøgle, er det selvfølgelig ikke så rart.
Man kan også forestille sig, at du køber en lidt større del med en ny
lås og nøgle, - fordi man ikke kan få mindre. Måske kan man flytte den
gamle lås over.

Et nyt bagsæde ? det lyder helt vildt.

Prøv også på:

http://www.dataophug.dk/menusprog/index.asp

Jeg har da købt en anden bagklap der, for 1200 m. porto.

mvh

John

Fra : Brizz

Dato : 13-05-04 22:59

> [...]
> Man kan også forestille sig, at du køber en lidt større del med en ny
> lås og nøgle, - fordi man ikke kan få mindre. Måske kan man flytte den

Nej der er ikke lås på.. mener faktisk kun det er Bora der har på nyere
modeller...
Men må snakke med dem.

Mvh Brian
---