MS Windows
briani 27239
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB840~
Fra : F.B. [3000]

Dato : 13-05-04 21:44

den er indlæst, men vil ikke installere sig.

XP er -ikke- en pirat.

how come??

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *nospam*

Fra : John

Dato : 13-05-04 22:51

"F.B. [3000]" <zillyinknospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> den er indlæst, men vil ikke installere sig.
>
> XP er -ikke- en pirat.
>
> how come??
>
> --
> Hilsen
>
> Flemming Jørgensen
> Slet: *nospam*

Hej Flemming! Har du kørt en fuld virus-scanning? Prøv evt at checke dine
allerede installerede patches med: http://www.belarc.com/free_download.html

Mvh John

---

Fra : F.B. [3000]

Dato : 14-05-04 13:49

"John" skrev i en meddelelse:
> Hej Flemming! Har du kørt en fuld virus-scanning? Prøv evt at checke dine
> allerede installerede patches med:
http://www.belarc.com/free_download.html

Efter at have stået natten over og tænkt lidt over tingene var det hele fint
i morges.
Har tjekket via "belarc" og alt er ok.

nogen har bøvset et eller andet sted.

anyway...tak
--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *nospam*

Fra : John

Dato : 14-05-04 15:54

> http://www.belarc.com/free_download.html
>

> Efter at have stået natten over og tænkt lidt over tingene var det hele
> [...]

Velbekomme, det glæder mig, problemet er løst! Mvh John

---

Fra : hcma

Dato : 14-05-04 09:56

"F.B. [3000]" <zillyinknospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> den er indlæst, men vil ikke installere sig.

> [...]
Det kan skyldes flere ting. Måske kan dette give dig en ide:
http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#ikke_installere
m v h
hcma