MS Windows
briani 27239
trække filer
Fra : Oldman

Dato : 13-05-04 08:37

Hejsa..

Jeg kan ikke kopier/flytte filer ved at trække dem hen til en mappe.Det
samme er, når jeg vil slette noget på skrivebordet,så kan jeg ikke fjerne
det,ved at trække den hen på paprikurven,nogen der kan forklare hvorfor!!

Denis

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-05-04 08:46

"Oldman" <Riis@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det,ved at trække den hen på paprikurven,nogen der kan forklare hvorfor!!

Nu skriver du ikke hvilket operativsystem du bruger, så jeg går ud fra at
det er Win XP..

Højreklik på proceslinien.
Vælg "Egenskaber"
Tryk på fanebladet "Menuen start"
Vælg "Tilpas"
Tryk på fanebladet "Avanceret"
Sæt hak ved "Aktivér træk og slip"

Så skulle du kunne udføre de ønskede handlinger

Mvh
Benjamin

Fra : Oldman

Dato : 13-05-04 08:55

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tryk på fanebladet "Avanceret"
> Sæt hak ved "Aktivér træk og slip"
>
> Så skulle du kunne udføre de ønskede handlinger

Hejsa

Ja det er win xp
Der er hak ved Aktiver træk og slip,så det er ikke det der er problemmet

Denis