MS Windows
briani 27239
Hvad hænger ?
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 13-05-04 07:32

Hej

Jeg oplever at min nyinstallerede Dell bærbar "står stille" i op til 2 minutter efter en opstart.
Bagefter virker alt perfekt.

Jeg vil gerne finde ud af, hvad det er maskinen venter på.
Altså hvilken service / program der starter op, men ikke fuldføre !

Nogen der kan hjælpe mig ?

Michael

--
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Fra : hcma

Dato : 13-05-04 09:24

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i en
meddelelse news:mesnews.6a007d45.a8a81bb4.15.11460@Microcom.PLEASEREMOV...
> [...]
>
> Jeg vil gerne finde ud af, hvad det er maskinen venter på.
> Altså hvilken service / program der starter op, men ikke fuldføre !

Det kan være den checker certifikater. Du kan slette denne proces ved at gå
i:
Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Fanebladet Avanceret -> rul ned til
Sikkerhed og slet flueben de 3 steder hvor der står noget i retning af
Kontroller/check certifikater......
m v h
hc

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 13-05-04 09:58

hcma pretended :
> "Michael Vilhelmsen"
> <Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i en
> meddelelse news:mesnews.6a007d45.a8a81bb4.15.11460@Microcom.PLEASEREMOV...
Det var ikke det.

Michael

--
==========

Fra : IzNoGoUd

Dato : 13-05-04 13:08

On Thu, 13 May 2004 08:32:07 +0200, Michael Vilhelmsen
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote:

>Jeg oplever at min nyinstallerede Dell bærbar "står stille" i op til 2 minutter efter en opstart.
>Bagefter virker alt perfekt.
Prøv lige at tjekke dit netværk, evt. hiv netværkskortet ud og se om
det hjælper.

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 13-05-04 17:12

IzNoGoUd wrote on 13-05-2004 :

> Prøv lige at tjekke dit netværk, evt. hiv netværkskortet ud og se om
> det hjælper.

Det er lidt svært, da det er en bærbar.

Men den gør nøjagtig samme "trik" på arbjdet, hvor jeg kun har kablet
netværk og ingen trådløs, som der hjemme, hvor jeg har trådløst og
intet kablet.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-05-04 14:14

Michael Vilhelmsen skrev:

> [...]
> 2 minutter efter en opstart. Bagefter virker alt perfekt.
>
> Jeg vil gerne finde ud af, hvad det er maskinen venter på.

Jeg går ud fra at det er WinXP (Home/Pro). Har du kigget i loggen, om der
står noget der?.

--
Mvh.

Karsten Jensen