MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP vil ikke slukke ??
Fra : Valle

Dato : 12-05-04 20:12

Hej NG

Hvor er det nu lige man skal gå ind i XP DK for at den vil slukke helt for
pc`n

Den skriver bare at nu kan man slukke ? - det er en ATX !

Mvh Jack V - Juelsminde

Fra : Poul E M

Dato : 12-05-04 20:59

> Hvor er det nu lige man skal gå ind i XP DK for at den vil slukke helt for
> pc`n
> Den skriver bare at nu kan man slukke ? - det er en ATX !

det er inde i kontrolpanel / strømstyring der skal du sætte et flueben i aps
eller ups.
hilsen Poul E M

Fra : Valle

Dato : 12-05-04 22:08

"Poul E M" <pollefyr@mail123456.dk> skrev i en meddelelse
> det er inde i kontrolpanel / strømstyring der skal du sætte et flueben i
aps
> eller ups.
> hilsen Poul E M

Det hjalp ikke rigtig, da der ikke er nogen steder jeg kan sætte et flueben
!

Jack

Fra : hcma

Dato : 13-05-04 09:28

"Valle" <gjvallentin@mailNOT.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pc`n
>
> Den skriver bare at nu kan man slukke ? - det er en ATX !

Gå ind i BIOS og aktiver APM (Advanced Power Management)
m v h
hc

Fra : IzNoGoUd

Dato : 13-05-04 09:39

On Wed, 12 May 2004 21:12:29 +0200, "Valle"
<gjvallentin@mailNOT.tele.dk> wrote:

>Hvor er det nu lige man skal gå ind i XP DK for at den vil slukke helt for
>pc`n
Prøv med denne side, den har før hjulpet mig!
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"