MS Windows
briani 27239
Kan ikke komme på "sikre" sider med millen~
Fra : Frede Sørensen

Dato : 12-05-04 18:32

Min kone kan pludselig ikke komme på sikre sider som f.eks. telmore.dk eller
danske netbank.
Alle almindelige sider åbner fint.
Mig bekendt har der ikke været sket nogen nyinstallation eller lignende.
Men svaret fra IE6 er: siden ikke fundet.
Hvad skal jeg kigge efter?

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk

Fra : Eigil Stoltz-Sørense~

Dato : 12-05-04 19:14

Hej Frede!! Åben din browser, gå i funktioner / internetinstillinger,
åben beskyttelse af personlige oplysninger, flyt skyderen ned til
næstnederste hak så skulle det gerne virke.
--
Med venlig hilsen Eigil
eist7@webspeed.dk

Fra : Frede Sørensen

Dato : 12-05-04 19:54

Eigil Stoltz-Sørensen wrote:
> Hej Frede!! Åben din browser, gå i funktioner /
> internetinstillinger, åben beskyttelse af personlige oplysninger,
> flyt skyderen ned til næstnederste hak så skulle det gerne virke.

--
Har prøvet, hjalp ikke.