MS Windows
briani 27239
Genskab slettede filer
Fra : Kasper Johansen

Dato : 12-05-04 15:08

Hej gruppe.

Jeg kom for et stykke tid siden til at slette en masse private billeder. Jeg
har derfor prøvet at genskabe de slettede data med diverse
"filgenskabningsprogrammer". Efter utallige forsøg (og gentagne gange måtte
jeg også fjerne de 40 virusser programmøren åbenbart syntes jeg skulle have
med). Jeg fandt et der virkede nogenlunde: "Handy Recovery".

Det sjove er bare at når jeg genskaber et billede bliver det ikke genskabt
ordentligt. Jeg tror det er programmet der er for gammelt.

Er der nogen som kan henvise mig til et ordentligt program? Eller forklare
hvordan man manuelt kan genskabe slettede filer.

Mvh
Kasper Johansen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 14-05-04 00:16

Kasper Johansen wrote:
> Er der nogen som kan henvise mig til et ordentligt program? Eller
> forklare hvordan man manuelt kan genskabe slettede filer.

http://www.pcinspector.de/ Er med dansk brugerflade. Er gratis.
http://www.jufsoft.com/badcopy/?rid=BadCopy&vid=3.73 Er
bedre end førstnævnte, men koster kassen.

mvh
Henning