Gode forretninger i Kbh.
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-05-01 10:11

Hej

Er der én (eller flere) forretninger med rigtig meget ekstraudstyr
(covers fx) i København. Jeg har en Nokia 3310.

Mark

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-05-01 16:49

Mark Thomas Gazel wrote:

> Hej
>
> Er der én (eller flere) forretninger med rigtig meget ekstraudstyr
> (covers fx) i København. Jeg har en Nokia 3310.

As I told yesterday:

Fona, Telebutikken, Bluetel, Nokia-concept-butikken.
Søg på nettet efter: tilbehør Nokia

Og butikkerne vil vrimle frem.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-05-01 18:45

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en meddelelse

> As I told yesterday:
>
> Fona, Telebutikken, Bluetel, Nokia-concept-butikken.
> Søg på nettet efter: tilbehør Nokia

Okay, det forstod jeg såmænd også godt, men da der nu er så mange,
så eftersøger jeg én, der er rigtig god, dvs. har meget ekstraudstyr
(hvilket sjældent er tilfældet), ligger i Kbh. og har nogle lave priser.

At handle med Bluetel fx er jo røveri ved højlys dag. De skal have
250 kr. for et cover som de fleste tager 150 kr. for. Ergo har det
stor betydning, *hvilken* butik du går ind i.

> Og butikkerne vil vrimle frem.

Ja, men jeg vil helst tage hen til en ordentlig butik. Mange valgmuligheder
og lave priser. Mit problem er et mangelfuldt udvalg. Og i Bluetel var
det både et mangelfuldt udvalg og nogle priser jeg ikke kunne høre på
uden at få lyst til at grine.

Mark

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-05-01 20:22

Mark Thomas Gazel wrote:

> Okay, det forstod jeg såmænd også godt, men da der nu er så mange,
> så eftersøger jeg én, der er rigtig god, dvs. har meget ekstraudstyr
> (hvilket sjældent er tilfældet), ligger i Kbh. og har nogle lave priser.

Tja, /nokiatilbehør/ til /lave priser/ er vist to udtryk som ikke kan
forenes.
I hvert ikke, hvis det er originalt udstyr du leder efter.

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-05-01 20:23

Carsten Riis wrote:

> Tja, /nokiatilbehør/ til /lave priser/ er vist to udtryk som ikke kan
> forenes.
> I hvert ikke, hvis det er originalt udstyr du leder efter.

Men hov jeg har jo overset news:dk.marked.privat.telefon.mobil.

Så hvis du ved, hvad du går efter. Så prøv dem.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-05-01 00:30

> Tja, /nokiatilbehør/ til /lave priser/ er vist to udtryk som ikke kan
> forenes.
> I hvert ikke, hvis det er originalt udstyr du leder efter.

Jeg har set det til 150 kr. for et cover. Udvalget var bare begrænset.

Ikke originale koster omkring 100 kr., men thansen fx lægger 40,- kr.
oven i i fragt, og så er der ingen grund til at købe det via nettet.

Mark
www.MandeZonen.dk
Når du er træt af Tidens Kvinder

Fra : Jochke

Dato : 07-05-01 20:25

Det kommer da an på hvor meget man køber. Men kunne evt. spørge nogen venner
og bekendte om de også skulle købe noget. Så kunne man jo splejse til
fragten.
Smart ik?

Jochke

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 02-05-01 14:11

> Fona, Telebutikken, Bluetel, Nokia-concept-butikken.
> Søg på nettet efter: tilbehør Nokia

Jeg var faktisk i Fona den anden dag, og fik noget af et chok. De sælger
Uoriginale covers til en Nokia 8210 for KUN 149.- Er det bare mig der synes
at det er vanvittigt

Mvh

Dennis Thode Nielsen