MS Windows
briani 27239
En nylig opdatering af ms windows 98 se. ~
Fra : Torben

Dato : 12-05-04 02:12

hej
Jeg har fornylig opdateret min pc og også mit windows 98 se, men jeg hat
først formateret min harddisk.'

Nu syntes jeg imidlertid ikke at windows update egentlig opdatere i særlig
mange mb.

Har microsoft holdt op med at ligesom supportere ligeså godt på windows 98
se som de plejer?

Jeg har nemlig opdaget en forringelse af min computers ydeevne især ved spil
kontra musen.

Desuden kan jeg ikke finde enten mouse.com eller mouse.exe mere på min
computer?

Hilsen
Torben

Fra : JSM

Dato : 12-05-04 07:57

"Torben" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange mb.
>
> Har microsoft holdt op med at ligesom supportere ligeså godt på windows 98

Ja. Der kommer kun "critical updates". Se
http://support.microsoft.com/default.aspx?pr=LifeAn1 for flere detaljer.

mvh
Jesper

Fra : Torben

Dato : 12-05-04 13:47

Tak!
Så er det hermed slut med 98 se. Og ind kommer xp på min computer.
At microsoft laver sådan et stunt er ikke vellidt af mig.
-
Torben

Fra : M.Kay

Dato : 12-05-04 14:53

I know it's awful, but Torben wrote to everybody in
dk.edb.system.ms-windows saying:

> Tak!
> Så er det hermed slut med 98 se. Og ind kommer xp på min computer.
> At microsoft laver sådan et stunt er ikke vellidt af mig.

Men du købte deres næste styresystem ;)

--
Kay

Fra : Torben

Dato : 19-05-04 12:05

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse
> I know it's awful, but Torben wrote to everybody in
> dk.edb.system.ms-windows saying:

> Men du købte deres næste styresystem ;)

Har ikke købt det endnu. Men gør det snart.
Kan jeg gøre andet?
MS har jo monopol.
Alternative Linux er vist ikke godt nok til spil, når det kommer til at jeg
vil spille på min pc?
-
Torben

Fra : M.Kay

Dato : 19-05-04 12:22

> [...]

> Kan jeg gøre andet?
> MS har jo monopol.
> Alternative Linux er vist ikke godt nok til spil, når det kommer til at

Næh linux er lidt bøvlet med den slags..

Bare for sjov; er du også træt af MS fordi der ikke længere er support på
DOS og windows 1.0, eller er det rimeligt nok?

--
Kay

Fra : Torben

Dato : 19-05-04 14:19

> [...]
>
> Bare for sjov; er du også træt af MS fordi der ikke længere er support på
> DOS og windows 1.0, eller er det rimeligt nok?

Wind 1.0 Nu strammer du den. LOL

Med hensyn til dos, så er det rimeligt nok. Det er jo ikke samme dos tider
som dengang pcerne lige gjorde sit fremtog med 450 dx, sx, at.
-
torben