MS Windows
briani 27239
lsass (pc'en lukker ned)
Fra : Lyeth

Dato : 11-05-04 21:47

Hej Ng

Jeg har et problem, hver gang jeg tænder min pc, så dukker der en boks op,
og siger at "lsass.exe" (C:\WINDOWS\system32) lukkede ved en fejl. Og så er
der 1 min og så slukker pc'en. Jeg har prvet at formatere min pc 2 gange,
men det hjalp ikke.

Håber i kan hjælpe mig

Fra : Morten Due Jensen

Dato : 11-05-04 21:56

> [...]
så er
> der 1 min og så slukker pc'en. Jeg har prvet at formatere min pc 2

Du er sandsynligvis ramt af Sasser virus. Microsoft har lavet en
udemærket guide - den er her:
http://www.microsoft.com/danmark/security/articles/sasser.asp

Morten

Fra : Lyeth