MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse - slette nogle af punkte~
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-05-04 19:57

Hej NG.

Min mappe til Systemgendannelse fylder snart meget, kan jeg nøjes med at
slette nogle af Systemgendannelsepunkterne eller skal jeg slette dem alle?
Kunne godt tænke mig at beholde et par af dem. Jeg bruger Windows xp home.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Gunnar

Dato : 11-05-04 20:53

> [...]
> Kunne godt tænke mig at beholde et par af dem. Jeg bruger Windows xp home.
Hej
Så vidt jeg ved sletter den selv de ældste når mappen bliver fuld, så der er
ingen grund til at slette.
Gunnar

Fra : emj

Dato : 11-05-04 21:14

On Tue, 11 May 2004 20:57:07 +0200, "Jørgen Nielsen"
<Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Kunne godt tænke mig at beholde et par af dem. Jeg bruger Windows xp home.

Hvis din maskine virker perfekt, kan du slette alle punkter og
derefter oprettet et nyt. Du har jo ikke brug for at kunne gå længere
tilbage end til sidste punkt, hvor det virkede.
Hilsen emj

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-05-04 11:01

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis din maskine virker perfekt, kan du slette alle punkter og
> derefter oprettet et nyt. Du har jo ikke brug for at kunne gå længere
> tilbage end til sidste punkt, hvor det virkede.
> Hilsen emj
++++++++++++++++++++++++
Hej.

Ja det er selvfølgelig rigtig nok, men problemmet er at pc'en ikke køre helt
stabilt, det er efter at jeg hentede alle opdateringer til windows. Så jeg
ville bare slette nogle af punkterne, og lade et par stykker blive, dem der
var før jeg hentede opdateringer. Da jeg vil lave et image med norton ghost
af pc'en, skal der helst ikke være for meget fyld med.

Fra : emj

Dato : 12-05-04 19:21

On Wed, 12 May 2004 12:01:20 +0200, "Jørgen Nielsen"
> [...]

>stabilt, det er efter at jeg hentede alle opdateringer til windows. Så jeg

Mon ikke du har fået noget snavs ind med de opdateringer? Har du kørt
Spybot og Ad-aware?

Hilsen emj

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-05-04 11:20

> Mon ikke du har fået noget snavs ind med de opdateringer? Har du kørt
> Spybot og Ad-aware?
>
> Hilsen emj
+++++++++++++++++++
Hej.

Ja, jeg har kørt begge programmer, og skannet med NOD32. Det er den der
blåskærm fejlmeddelelse, som jeg får en gang imellem, jeg kan ikke finde ud
af hvad der er galt, det er forskellige fejlmeddelelser hver gang.

Fra : emj

Dato : 13-05-04 22:40

On Thu, 13 May 2004 12:20:09 +0200, "Jørgen Nielsen"
> [...]

>blåskærm fejlmeddelelse, som jeg får en gang imellem, jeg kan ikke finde ud
>af hvad der er galt, det er forskellige fejlmeddelelser hver gang.

Kan det ikke være driveren til dit grafikkort, der er forkert version?
Hilsen emj

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-05-04 19:02

> Kan det ikke være driveren til dit grafikkort, der er forkert version?
> Hilsen emj
++++++++++++++++++++

Hej.

Nej, jeg har prøvet både den man kan downloade på Windows Update, og nogle
af dem der er på Nvidia's hjemmeside.

Fra : Jørgen

Dato : 11-05-04 21:21

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40a121a2$0$230$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Kunne godt tænke mig at beholde et par af dem. Jeg bruger Windows xp home.

Hej Jørgen
Prøv at højreklikke på "denne computer"
Fanen systengendannelse og tryk på indstillinger.
Ved at instille skyderen bestemmer du hvor meget plads der må afsættes, og
dermed også hvor mange punkter der gemmes.
Hilsen
en anden
Jørgen