MS Windows
briani 27239
NTFS
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 11-05-04 04:48

hejsa

Jeg har lige installeret Windows XP Pro på en stand alone maskine i en
workgroup, men hvor bliver sikkerheds fanebladet af på NTFS drevene/
filerne. jeg kan ikke sætte sikkerhed osv på mine mapper, fanebladet er der
ikke.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-04 05:24

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> skrev :

> [...]
>workgroup, men hvor bliver sikkerheds fanebladet af på NTFS drevene/
>filerne. jeg kan ikke sætte sikkerhed osv på mine mapper, fanebladet er der

Slå simpel fildeling fra, Kontrolpanel => Mappeindstillinger =>
Vis => nederst
--
Knud

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 11-05-04 07:21

Tak for det

Fra : SimSalaBim

Dato : 14-05-04 08:18

"nederst" Betyder det det sidste punkt i menuen eller hvad, og er det noget
der først kommer når man har slået simpel fildeling fra.?