MS Windows
briani 27239
Hvilken fil til mappeåbning
Fra : JS

Dato : 10-05-04 18:58

Jeg er kommet til at slette en fil eller en reg.databaseværdi der har
forudsaget at jeg ikke længere kan åbne helt almindelige mapper. Vinduet
"vælg program..." kommer op hver gang jeg højreklikker på en mappe.
Jeg kan selvfølgelig geninstallere WINME men hvis jeg kunne finde den
pågældende fil ville det unægteligt være lettere.
Håber at I kan hjælpe!

Mvh. JS

Fra : JS

Dato : 10-05-04 19:41

Fra : JS

Dato : 11-05-04 10:11

> [...]
> Jeg kan selvfølgelig geninstallere WINME men hvis jeg kunne finde den
> pågældende fil ville det unægteligt være lettere.

Jeg kan ikke heller ikke lave nye mapper.
Når jeg højreklikker kommer der to "åbn"-muligheder op, hvoraf nr. 2 virker
fint. Jeg kan ikke vælge "brug altid dette program til denne filtype" når
jeg vælger åbn med og peger på internet explorer.
Hvad pokker kan jeg gøre?

Fra : JS

Dato : 12-05-04 12:59

> [...]
> Jeg kan selvfølgelig geninstallere WINME men hvis jeg kunne finde den
> pågældende fil ville det unægteligt være lettere.

Af hensyn til andre der i fremtiden skulle få samme problem. kan jeg sige at
jeg ikke har fundet ud af hvordan problemet specifikt løses, men efter
geninstallation af IE virker det nu igen.