MS Windows
briani 27239
"denne computer" og "søg" dør?
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 10-05-04 18:20

Hej på min nyligt installerede XP pro sker fgl:

Når jeg søge på min pc efter medie-filer eller via denne computer, og
dobbeltklikker på en skulle den jo gerne starte en afspiller og starte
medie-stykket.

Det gør den dog ikke, resten af windows kører videre men vinduet
"søgeresultater" og "denne computer" stiller sig blot med et timeglas.

Via fx Kazaas indbyggede afspiller er der ingen problemer...

Fra : M.Kay

Dato : 13-05-04 10:41

I know it's awful, but Martin / Fårevejle wrote to everybody in
dk.edb.system.ms-windows saying:

> Hej på min nyligt installerede XP pro sker fgl:

<snip>

> Via fx Kazaas indbyggede afspiller er der ingen problemer...

You said it.. Det virker meningsløst at fejlrette på en pc, hvor kazaa har
været installeret. Er du klar over hvor meget lort der følger med kazaa?

--
Kay

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-05-04 09:27

On 13 May 2004 09:41:21 GMT, G.i.n@ping.dk (M.Kay) wrote:

>You said it.. Det virker meningsløst at fejlrette på en pc, hvor kazaa har
>været installeret. Er du klar over hvor meget lort der følger med kazaa?

Det tager nu ikke lang tid at rydde op efter KaZaA.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen