MS Windows
briani 27239
software-køb fra SPAMS?
Fra : Sus

Dato : 10-05-04 07:32

Det er godt nok billigt:
"Price: $50 Microsoft Windows XP PRO SP1 Corpoarte Edition + OFFICE SYSTEM
PROFESSIONAL V2003 MICROSOFT OFFICE 11 2 in 1 on (1 cd)"

Ka' tilsyneladende købes her:
http://capital.oem-licensed-soft.biz/index.php?target=desc&progid=468&PHPSESSID=ab96751350d6c810876f65dba20e4dd4

Det er selvfølgelig fra fremsendt spam og anmeldt til spamcop. Men - er der
nogen der ved om det rent faktisk fungerer med softwarekøb på den måde?

Her er den "indledende adresse":
http://capital.oem-licensed-soft.biz/?replicate

Næ, jeg reklamerer sgu'tte, men vil da gerne høre lidt om andres erfaringer
med den slags køb - *S*

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-05-04 08:45

> Det er godt nok billigt:
> "Price: $50 Microsoft Windows XP PRO SP1 Corpoarte Edition + OFFICE
> SYSTEM PROFESSIONAL V2003 MICROSOFT OFFICE 11 2 in 1 on (1 cd)"

50$ for en sikkert piratkopieret udgave? Det synes jeg ikke er billigt.

> Det er selvfølgelig fra fremsendt spam og anmeldt til spamcop. Men -
> er der nogen der ved om det rent faktisk fungerer med softwarekøb på
den
> måde?

Jeg kan ikke tro andet end at det er ulovligt. Jeg har endnu ikke set
Windows + Office samlet på en CD fra MS.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-05-04 11:06

"Sus" <sus@invalid.ru> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://capital.oem-licensed-soft.biz/?replicate
>
> Næ, jeg reklamerer sgu'tte, men vil da gerne høre lidt om andres
++++++++++++++++++++++
Hej.

Spam er spam, lad være med at hoppe på alle deres "smarte" påfund.

mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Sus

Dato : 10-05-04 13:25

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:409f53c8$0$240$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> ++++++++++++++++++++++
> Hej.
>
> Spam er spam, lad være med at hoppe på alle deres "smarte" påfund.

Tak for alle svarene. Rolig, jeg har skam ikke købt noget. Får man ikke,
hvad man betsiller, er det jo ikke spor billigt. Ja, det er sikekrt
ulovligt - hvor mange private kan sige sig helt fri for aldrig at have haft
en piratkopi?

Jeg undersøgte hvem der stod bag - tilsyneladende noget i Odessa, Ukraine
(vide infra), hvilket jo er knapt så tillidsvækkende som den tilsyneladende
afsender med en UK-adresse. Men dette var jo oss' bare eet eksempel p de
utallige tilbud, der kommer.

Sus

http://capital.oem-licensed-soft.biz/?replicate = [ 221.4.203.62 ] Domain
Name: OEM-LICENSED-SOFT.BIZ
Domain ID: D6820674-BIZ
Sponsoring Registrar: MELBOURNE IT D/B/A INTERNET
NAMES WORLD WIDE
Domain Status: ok
Registrant ID: B108319952165232
Registrant Name: OEM SOFTWARE
Registrant Organization: OEM SOFTWARE
Registrant Address1: Kirova 25-118
Registrant City: Odessa
Registrant State/Province: Odessa
Registrant Postal Code: 65000
Registrant Country: Ukraine
Registrant Country Code: UA
Registrant Phone Number: 3.80502764539
Registrant Email: infu@pochta.ru

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-05-04 10:48

> [...]
SYSTEM
> PROFESSIONAL V2003 MICROSOFT OFFICE 11 2 in 1 on (1 cd)"

Jeg har aldrig hørt om det stykke software før.

"Corpoarte" Edition ?

Er det et spil til en amiga ?

Når nu du ikke får det du har betalt for, (eller rettere, når du slet ikke
får noget) hvem vil du så klage til ?

/jim