MS Windows
briani 27239
HVad starter hvornår
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 10-05-04 00:18

Hej

Findes der et program, som kan fortælle mig, hvilke programmer der
starter på min maskine, og hvor lang tid de er om at starte ?

Michael

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Fra : Ulrik Larsen

Dato : 10-05-04 06:09

Michael Vilhelmsen <Mivi_FJERN@FJERN_Hunderupnet.dk> wrote in message news:<mesnews.50127d45.1aa42caf.8.11891@FJERNHunderupnet.dk>...
> Hej
>
> Findes der et program, som kan fortælle mig, hvilke programmer der
> starter på min maskine, og hvor lang tid de er om at starte ?
>
> Michael

Jeg tror nok der er et her > http://www.sysinternals.com/ntw2k/utilities.shtml

/Ulrik

Fra : Jan Andreasen

Dato : 10-05-04 21:48

Hej
Ellers tryk: start - og skriv: msconfig og gå ind under start-feltet.

Der kan du i hvert fald se, hvad der starter op.

Hvor lang tid, de er om at starte op, har jeg desværre ikke noget svar
på....

Mvh Jan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-05-04 16:26

Start op med bootlog slået til, så kan man se der hvor lang tid det
tager.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-05-04 11:48

"Michael Vilhelmsen" <Mivi_FJERN@FJERN_Hunderupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Michael
>
> --
> This is an automatic signature of MesNews.

Hej.

Nu skriver du ikke hvilken OS du bruger, men hvis du bruger windows xp kan
du bruge programmet bootvis, du kan downloade det her
http://www.softpedia.com/public/cat/12/2/12-2-1.shtml

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk