MS Windows
briani 27239
XP opstart
Fra : Peter Weise

Dato : 09-05-04 21:34

Hej,

En god ven af mig har et problem. Når han starter sin PC ( Win XP Pro )
starter den op med brugernavet og han skal så taste sit password for at
komme vidre. Dog gør han det at han bare taster enter for at få windows til
at strate op.

Min Win XP starter op uden indtastning og forspørgsel om password. Jeg har
prøvet at oprette et password på min PC og så virker det som hos ham. Der
sker det at når jeg har oprettet et pasword fremkommer der i Brugerkonti en
funktion der hedder "fjern password" gør jeg det er min maskine atter
tilbage hvor den var før, den starter direkte op uden at spørge om noget.
Problemet er at min ven ikke har den funktion der hedder "fjern password"
den starter bare op hver gang og spørger om det.
Hvordan kan jeg fjerne det for ham?

Hilsen

Peter W.

Fra : M.Kay

Dato : 13-05-04 10:47

I know it's awful, but Peter Weise wrote to everybody in
dk.edb.system.ms-windows saying:

> [...]
> hedder "fjern password" den starter bare op hver gang og spørger om
> det. Hvordan kan jeg fjerne det for ham?

Gå i kontrol panel og vælg noget med User accounts eller change the way
users log on

--
Kay