MS Windows
briani 27239
Størrelsen på Iexplore vinduet når det åbn~
Fra : Salva

Dato : 07-05-04 17:32

Når jeg åbne et nyt Internet explore vindue fra mit ikon på skrivebordet er
vinduet i fuldt størrelse.
Men hvis jeg højreklikker på et link og vælger "åben i nyt vindue" så bliver
det et lille vindue og jeg skal maximere det hver gang.

Hvad kan man gøre for at computeren husker at åbne det i max størrelse?

Jeg har prøvet at holde CTRL nede mens jeg klikker på krydset i iexplorer,
men det hjælper ikke.

-salva

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-04 17:39

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev :

>Men hvis jeg højreklikker på et link og vælger "åben i nyt vindue" så bliver
>det et lille vindue og jeg skal maximere det hver gang.

Lad være med at maksimere, træk i siderne i stedet for.

IE husker det, der hedder normal vindue og ikke maksimer.

Kommer du så ind på en side, som vil bestemme vinduets størrelse,
så må du trække igen.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : kjaer

Dato : 08-05-04 10:44

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet at holde CTRL nede mens jeg klikker på krydset i iexplorer,

med F11 kan man skifte mellem max og normal.