MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Installation af Windows ME på 133 MHz proc~
Fra : Poul Erik

Dato : 07-05-04 12:41

Jeg så engang et trick med at man kunne skrive "et eller andet" i
forbindelse med "INSTALL", så man kunne installere Windows ME på en
mindre processor end de 150 MHz, som MS siger den skal have.

Skyldes jeg har købt en bærbar 133 MHz, som jeg gerne vil installere
den på, da jeg ikke har en Windows 98 DK version.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-05-04 21:20

Poul Erik skrev:

> Jeg så engang et trick med at man kunne skrive "et eller
> andet" i forbindelse med "INSTALL", så man kunne installere
> Windows ME på en mindre processor end de 150 MHz, som MS siger
> den skal have.

Setup /nm

--
Hilsen