MS Windows
briani 27239
Tastatur opsætning
Fra : Storm

Dato : 07-05-04 11:36

Undskyld hvis forkert gruppe, men en lånt bærbar IBM ThinkPad et gået
amok i tastatur opsætningen.
Vi har prøvet shift lock i "alle" kombinationer men intet hjælper.
Problemet er at alle bogstavtaster med tal markeret under, kun vil taste
tallet.

Problemet er selvfølgelig banalt, men er der nogen der kan hjælpe med en
løsning?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 07-05-04 11:41

> Problemet er selvfølgelig banalt, men er der nogen der kan hjælpe med en
> løsning?

Det lyder unægtelig som en FN-tast der er aktiveret som med
Nummerisk-tastatur.

Tryk FN-tast ned og find en kanp der symbolisere Nummerisk-tastatur, og tryk
denne ned samtidig.

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : Storm

Dato : 07-05-04 11:47

Bjarke Rasmussen <bjarke_nr@hotmail.com> wrote:

Tak for svar.

> Det lyder unægtelig som en FN-tast der er aktiveret som med
> Nummerisk-tastatur.

Ja, det er der vist ingen tvivl om.

> Tryk FN-tast ned og find en kanp der symbolisere Nummerisk-tastatur, og tryk
> denne ned samtidig.

Vi kan ikke finde en knap der symboliserer Numerisk-tastatur, vi har
prøvet Num Lock - det hjælper ikke.
En lille lysknap med en pil og et 1-tal lyser, hvis det er den vi skal
få til at holde op med at lyse? - så kan vi ikke lykkes med det.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 07-05-04 11:50

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> [...]
> En lille lysknap med en pil og et 1-tal lyser, hvis det er den vi skal
> få til at holde op med at lyse? - så kan vi ikke lykkes med det.

Røde ører - Aughh - jeg skrev det jo lige. Vi skulle bare trykke Shift -
Num Lock... Sorry.
--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 07-05-04 11:52

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

Ikke noget stort problem nu, men den starter åbenbart op i den "Mode".

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Asle Bjerva

Dato : 07-05-04 12:33

"Storm" <NinzenREMOVE@ofir.dk> skrev i melding
> Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:
>
> Ikke noget stort problem nu, men den starter åbenbart op i den "Mode".

Min IBM TP husker sist brukte konfigurasjon, men bare om jeg bruker TP'en
eget tastatur. Hvis maskinen settes i portreplicator eller dockingstation
er det som regel eksternt tastatur og da er numlock på.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Storm

Dato : 07-05-04 19:18

Asle Bjerva <abuse@hotmail.com> wrote:

> Min IBM TP husker sist brukte konfigurasjon, men bare om jeg bruker TP'en
> eget tastatur. Hvis maskinen settes i portreplicator eller dockingstation
> er det som regel eksternt tastatur og da er numlock på.

Tak - den har sidst været brugt med eksternt tastatur, jeg brugte bare
ekstern mus. Pillede jeg den eksterne mus af brugte den sidste
konfiguration også, så det var vel samme fænomen.

--
Venlig hilsen Nina Storm