MS Windows
briani 27239
PC lukker helt ned når jeg siger genstart
Fra : Hansen

Dato : 06-05-04 15:27

Er der nogen der har en løsning på subject......?

Det er win2k

Mvh

Poul

Fra : Søren Blom

Dato : 06-05-04 15:54

"Hansen" <pehansenREMOVE@stofanet.dk> skrev

> Er der nogen der har en løsning på subject......?

Ud fra det du skriver så nej.

Du må komme med lidt flere opløsninger, som hvad sker der når du starter den
op, hvad lavet du sidst på maskinen da den fungeret ordentligt, har du
tjekket for virus, har du lavet andre ændringer i den osv. Nok er der mange
kloge hoveder i gruppen her, men nogen troldmænd tror jeg ikke her er, så
kom med flere oplysninger, så kan vi bedre hjælpe dig.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk