MS Windows
briani 27239
Genindstallering af WinXP
Fra : kirsten

Dato : 05-05-04 16:37

For ca en måned siden var der et spørgsmål i gruppen om at geninstallere Xp.
Der var flere metoder fremme.
Bl.a. én som jeg var glad for.
I mappen Windows lå et program, hvorfra den kunne installeres.
Nu har jeg desværre glemt filnavnet, noget med 32 vist???
Samtidig fik vi et link til en hjemmeside vedr. geninstallering af Xp.
Også den er smuttet for mig.
Kan nogen barmhjertige hjælpe til.
Kirsten Handen

Fra : Henning Larsen

Dato : 05-05-04 18:23

"kirsten" <sir_kirsten@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu har jeg desværre glemt filnavnet, noget med 32 vist???
> Samtidig fik vi et link til en hjemmeside vedr. geninstallering af Xp.

Det er nok dette link:

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair

og denne fil: winnt32.exe

Henning