MS Windows
briani 27239
"Netværks forbindelse" popper op i XP
Fra : Holme Botilbud

Dato : 05-05-04 11:10

I win XP (engelsk udgave) kommer der konstant et vindue med titlen "Network
Connections", som beder om at jeg vælger den forbindelse jeg vil bruge (i
dette tilfæle TDC Internet dial-up modem) til at få forbindelse med nogle
internet adresser, som er:

1. onxe.undiscovered.us
2. www. verio.com
3. www. nifty.com
4. www. st.lib.keio.ac.jp
5. www. ryan1918.com

Vinduet har både knapper til "Settings" og "Cancel" men ligemeget hvad jeg
vælger popper vinduet op nogle sekunder senere. De ovennævnte adresser
optræder på skift, men mest nr. 1, som iøvrigt ikke er en aktiv
internetadresse.

Jeg har kørt scrubXP og Spybot, og benytter AntiVir, så jeg er lidt
uforstående...??

Nogen der kender til dette problem?

EC

---