MS Windows
briani 27239
Problemer med 16 bit windowsprogram
Fra : rkk

Dato : 04-05-04 21:44

Hej.
Jeg har problemer med at køre et program til min mp3 afspiller i windows XP.
Der kommer en melding om noget med "16 bit windows program kan ikke køres" ,
der er nogle komponeneter der ikke kan findes. Hvad kan jeg mon gøre!?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-05-04 13:05

rkk skrev:

> [...]
> windows XP. Der kommer en melding om noget med "16 bit windows
> program kan ikke køres" , der er nogle komponeneter der ikke kan

Er der en hjemmeside for din afspillers mærke?. Måske kan du finde en nyerer
version af programmet, som kører under XP.

--
Mvh.

Karsten Jensen

...ved svar pr email, fjern "123".