MS Windows
briani 27239
PC Uparadering under XP
Fra : Robert

Dato : 04-05-04 20:42

Hejsa,

Jeg har en et år gammelt PC med Win XP. Nu ville jeg ugradere min PC ved at
skifte bunde kort og CPU.

Ville spørge om det er muligt at bruge det same XP CD til at installere nye
hardware?

MVH Robert

Fra : emj

Dato : 04-05-04 21:04

On Tue, 4 May 2004 21:42:11 +0200, "Robert" <robert_loui@yahoo.com>
wrote:

>Ville spørge om det er muligt at bruge det same XP CD til at installere nye
>hardware?
Ja, narurligvis.
Hilsen emj

Fra : Robert

Dato : 04-05-04 21:23

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> wrote in message

> Ja, narurligvis.
Heller ikke hvis jeg har allerede aktiveret min XP?

/Robert

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-05-04 21:33

Robert skriver:

> [...]
> skifte bunde kort og CPU.
>
> Ville spørge om det er muligt at bruge det same XP CD til at installere nye

Var det OEM installation (preinstalleret og preregistreret) ?

Fik du en XP cd, hvor der står "kun til nye computere" på ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Robert

Dato : 04-05-04 22:19

Klaus skrev ...
> Var det OEM installation (preinstalleret og preregistreret) ?
Ja XP var registeret og installeret da jeg købte fra El-gigant.

> Fik du en XP cd, hvor der står "kun til nye computere" på ?
Der stå ikke noget på XP CD om den kun er til nye computer eller ej.
Er der nogle risiko at plusenlige MS står ved døren?

/Robert

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-05-04 06:17

Robert skriver:

> Ja XP var registeret og installeret da jeg købte fra El-gigant.

Ikke nødvendigvis godt !

> Der stå ikke noget på XP CD om den kun er til nye computer eller ej.
> Er der nogle risiko at plusenlige MS står ved døren?

Det vil sige at det er en restore cd du har og ikke en Windows XP cd ?

Fra : Robert

Dato : 05-05-04 19:06

Klaus skrev ..

> Det vil sige at det er en restore cd du har og ikke en Windows XP cd ?

Ja

Robert

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-05-04 19:16

Robert skriver:

> Ja

Så kan du jo kun prøve at se om det virker, jeg giver det omkring 60 %
chance.

Fra : Robert

Dato : 05-05-04 19:46

Tak for svaret, Klaus og alle sammen.