MS Windows
briani 27239
Hvor er det nu? logon
Fra : Lauridsen

Dato : 04-05-04 17:17

Kører Win XP og jeg vil gerne have at man ikke logger automatisk ind på min
computer.
Hvor er det nu man gør det?
Har prøvet at køre control userpasswords2, men det virker ikke at sætte
flueben...

Mvh.
Lars

Fra : Lauridsen

Dato : 04-05-04 18:30

Har fået svar via mail...

Tak.
/Lars

Fra : Martin Østerberg

Dato : 05-05-04 12:31

On Tue, 4 May 2004 19:29:39 +0200 skrev "Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk>
..

>Har fået svar via mail...

Var svaret fortroligt, eller er det noget du vil dele med os....vi kunne måske
stå i samme situation en anden dag...?

VH Martin

Fra : Lauridsen

Dato : 05-05-04 14:35

> Var svaret fortroligt, eller er det noget du vil dele med os....vi kunne
måske
> stå i samme situation en anden dag...?
Det var fortroligt, men jeg kan da godt afsløre det alligevel...
"I kontrolpanel under bruger sætter du password på din bruger"

Mvh.
Lars