Hundemassage
Fra : Lisbeth

Dato : 14-05-04 09:42

Er der nogen herinde som ved hvor der findes en hundemassør, helst i
Midtjylland, evt. om nogen har prøvet det og om det har nogen effekt på
haltheder.

Fra : Kim Christensen

Dato : 14-05-04 18:41

"Lisbeth" <gitano@webspeed.dk> wrote in message news:<40a48663$0$522$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Er der nogen herinde som ved hvor der findes en hundemassør, helst i
> Midtjylland, evt. om nogen har prøvet det og om det har nogen effekt på
> haltheder.

Som selvlært hundemassør kan jeg forsikre dig at det virker mod
lidelser forårsaget af ømme muskler, hvorimod fejl eller skader på
skelettet ikke afhjælpes af massage. på hunde ed dårlig ryg, og
spondylose skal man være særlig forsigtig med massage.

Hilsen Kim

Fra : John

Dato : 14-05-04 22:15

"Lisbeth" <gitano@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde som ved hvor der findes en hundemassør, helst i
> Midtjylland, evt. om nogen har prøvet det og om det har nogen effekt på
> haltheder.

Hej.

Du kan prøve her:
http://www.hundemassor.dk/vivi/

Vh
John Johansen
www.nethundeguiden.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-05-04 09:44

"John" <mig@migsen.stopspam.nu> wrote in message
[klip]
> Du kan prøve her:
> http://www.hundemassor.dk/vivi/

Har du aktier i hendes Vivis forretning, eller er der nogen særlig grund
til, at du - på en forespørgsel om en hundemassør gerne beliggende i
MIDTjylland - henviser til en, der er beliggende ca. 30 km syd for Skagen?

Jeg kan se, at man - når man går inde på www.hundemassor.dk - ude til ventre
kan trykke sig ind på en side, hvor man kan se, hvor de forskellige
hundemassører er beliggende. Der kan man måske finde en, der er beliggende
lidt tættere på en selv end lige Nordlylland, hvis man nu bor i Midtjylland.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : John

Dato : 15-05-04 10:33

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse:

> Har du aktier i hendes Vivis forretning, eller er der nogen særlig grund
> til, at du - på en forespørgsel om en hundemassør gerne beliggende i
> MIDTjylland - henviser til en, der er beliggende ca. 30 km syd for Skagen?

Det var dog en mærkværdig påståelse.

Lisbeth skrev bla, hvis du ellers gad og nærlæse det:

>helst< i Midtjylland

Og hvis ikke helst, kan alt andet med rette henvises, hvilket jeg
gjorde af hjælpsomhed.

Vh
John Johansen
Redaktør - nethundeguiden.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-05-04 11:25

"John" <mig@migsen.stopspam.nu> wrote in message
[klip]
> Det var dog en mærkværdig påståelse.

Mærkværdig? Muligvis. Jeg tillader mig nu bare at udtrykke en vis undren
over, at du vælger en massør, der ligger ca. 30 km fra Skagen. Dette gør jeg
DELS fordi vedkommende skrev, at hun foretrak Midtjylland og DELS ikke
mindst fordi den hovedside, du henviser til med Vivi, rent FAKTISK har
muligheder i umiddelbar nærhed af Midtjylland.

> Og hvis ikke helst, kan alt andet med rette henvises, hvilket jeg
> gjorde af hjælpsomhed.

Som sagt finder jeg det besynderligt, at du ikke vælger at henvise til et
sted, hun nævner som præference.

Det er det, der får mig til at tro, at du kender Vivi, hvilket da også er
fint, hvis du gør.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : John

Dato : 15-05-04 11:58

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev tilfældigvis:

>Jeg tillader mig nu bare at udtrykke en vis undren...

Hvad skal Lisbeth, jeg, samt gruppen bruge din surmulet forundring til ?.
Den har absolut ingen reference til hendes spørgsmål overhovedet, hvilket
får mig til at tro du blot har fået det forkerte ben ud af sengen ?.

Og nej, jeg kender ikke Vivi eller nogen anden massør for den sags skyld
og reklamere ikke bevist for denne side, men henviser
ved første øjekast som et alternativ til Lisbeth, hvis hun ikke kan finde en
i Midtjylland, som hun "HELST" ville.

Kan du ikke sluge den, så tag en sugetablet, det plejer at hjælpe på
sure opstød!.

Forsat god dag.

Vh
John.

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-05-04 12:08

"John" <mig@migsen.stopspam.nu> wrote in message
[klip]
> men henviser
> ved første øjekast som et alternativ til Lisbeth, hvis hun ikke kan finde
en
> i Midtjylland, som hun "HELST" ville.

Det vil sige, at du gik ind på siden. Trykkede på kortet, ignorerede
massørerne i Midtjylland og valgte i stedet en helt tilfældig massør i
Nordjylland, som du så valgte at henvise Lisbeth til?

Med mit indlæg vil jeg blot sige til Lisbeth, at på den side, du henviser
til, er der foruden Vivi i Nordjylland faktisk også alternativer i det
område, hun foretrækker. Det må dog om noget være af relevans.

Jeg henviste endda i mit første indlæg til hovedsiden, hvor hun kunne gå ind
og vælge et kort, hvor hun kunne kigge, hvor i landet de forskellige
massører ligger. Det må dog om noget være af relevans.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : John

Dato : 15-05-04 12:43

> [...]

> massørerne i Midtjylland og valgte i stedet en helt tilfældig massør i
> Nordjylland, som du så valgte at henvise Lisbeth til?

Hvor har du nu fået den ide fra ?.

[guide start]

1. Tast www.google.dk i din browser
2. Tast hundemassør som søgeord
3. Hvad mon Karina ser som første henvisning ?

[/guide slut]

Jeg skriver igen:

Jeg henviste rent tilfældigt / ved første øjekast, og min henvisning gik
alene ud
på at være alternativ for Lisbeths valg hvis hun ikke fandt det hun søgte i
midtjylland og ikke en guide for hvad du måtte tro er rigtig og hvad du tror
indlægget har af betydning.

Denne tråd er forøvrigt kommet ud af det indhold for hvad
denne gruppe står for, og har du derfor øvrigt til tråden, bedes
det vel forgå i dk.mudderkast

Forsat god dag :).

Vh
John

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-05-04 13:17

> [...]
> på at være alternativ for Lisbeths valg hvis hun ikke fandt det hun søgte
> midtjylland og ikke en guide for hvad du måtte tro er rigtig og hvad du

Jeg fandt det blot besynderligt, at du valgte en person fra Jerup, det var
bare det, og det har jeg givet udtryk for, at jeg fandt besynderligt.

Dernæst har jeg gjort det, at da jeg, også via Google, fandt Vivi som første
link gjort det, som faldt /mig/ naturligt - nemlig at slette /vivi/ fra
internetadressen og dermed komme frem til en side, der henviser til massører
fra hele landet. Det finder /jeg/ relevant.

Jeg har udtrykt en forundring over dit valg. Du har nu givet mig en
forklaring, som jeg takker for. Men derudover har jeg i øvrigt forholdt mig
til, at jeg finder det relevant for spørgeren at få en oversigt over de
valgmuligheder hun har rundt om i landet efter det produkt, hun
efterspørger.

Det er på den baggrund, jeg finder det relevant at poste svaret her i
gruppen.

Skulle du selv have yderligere at tilføje omkring mit humør, hvorvidt jeg
har fået et forkert ben ud ad sengen, hvad der måtte hjælpe herimod og
lignende, vil jeg give dig ret i, at dette nok hører hjemme i gruppen
dk.mudderkast. Jeg er ikke bekendt med fundatsen for den gruppe.

Der skal du være hjertelig velkommen til at fortsætte, såfremt du har mere
på hjerte. Jeg abonnerer personligt ikke på gruppen.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : John

Dato : 15-05-04 13:33

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse

Hej Karina!.

Som sagt henviste jeg blot ret hurtig og ved første øjekast linket til
vivi, og havde i bagtanken at Lisbeth kunne bruge det i sin søgen hvis
det i midtjylland svipsede.

Kan måske godt se at min dispostion er forkert ved ikke at have
slettet vivi i linien og guide direkte istedet, men det var, som sagt
10 gange nu, rent impulsivt. Det beklager jeg så at du anser
som en dårlig timing, hvilket jeg tager til mig.

> Skulle du selv have yderligere at tilføje omkring mit humør, hvorvidt jeg
> har fået et forkert ben ud ad sengen, hvad der måtte hjælpe herimod og
> lignende,

En kop stærk kaffe og en varm rundstykke plejer at gøre underværker ;)

Kan du have det godt, og god weekend forsat.

Vh
John.

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-05-04 15:21

"John" <mig@migsen.stopspam.nu> wrote in message
[klip]
> [...]
> 10 gange nu, rent impulsivt. Det beklager jeg så at du anser
> som en dårlig timing, hvilket jeg tager til mig.

Dårlig timing vil jeg nok ikke kalde det. Men ingen skal da bebrejdes for
gode hensigter, så en beklagelse skal også lyde herfra

> Kan du have det godt, og god weekend forsat.

Tak, og i lige måde da

Med venlig hilsen
Karina