Sorterings algoritmer??
Fra : Uncle

Dato : 01-05-01 11:31

Er der nogen der kender til nogle sorterings algortimer???

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-05-01 12:36

"Uncle" <dat00y24@it.vejlehs.dk> writes:

> Er der nogen der kender til nogle sorterings algortimer???

Ja, jeg kender da et par stykker ...

.... men det var nok ikke det svar du var ude efter?
Prøv at uddybe dit spørgsmål lidt.

--
Jacob
If it wasn't for C, we would be using BASI, PASAL, and OBOL.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-05-01 13:10

Uncle skrev:

>Er der nogen der kender til nogle sorterings algortimer?

Ja. Jeg har lavet et demoprogram der kan afvikles under Dos
(eller i en Dos- eller kommandoboks). Det ligger her:

http://www.lundhansen.dk/bertel/programmer/sortd300.zip

Jeg ved ikke om det er godt for andre at bruge. Jeg har aldrig
fået tilbagemeldinger på det. Det var uhyre lærerigt at skrive.

--
Bertel

Fra : Niels Bech Nielsen

Dato : 02-05-01 19:57

Se evt. disse. Der er tale om sortering af int[], men det kan bare
omskrives.

http://delfi.lyngbyes.dk/~nbn/java/example1.html

Der er iøvrigt i java.util.Collections support for sortering, hvis du kan
nøjes, men...

--
/Niels Bech Nielsen -- Logical
SCJ2P - ** Sun Certified Java 2 Programmer **