Ny browser
Fra : Kim Schroeder

Dato : 13-05-04 23:36

Undskyld hvis der har været spurgt om dette før
- men har ikke kunnet finde svaret:

Hvordan får jeg en anden browser end IE til at åbne, når
der klikkes på et link i OE ?

Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-04 23:50

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev :

>Hvordan får jeg en anden browser end IE til at åbne, når
>der klikkes på et link i OE ?

Sætter browseren til at være standardbrowser, hvordan afhænger af
hvilken det drejer sig om.
--
Knud

Fra : John

Dato : 13-05-04 23:50

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld hvis der har været spurgt om dette før
> - men har ikke kunnet finde svaret:
>
> Hvordan får jeg en anden browser end IE til at åbne, når
> der klikkes på et link i OE ?
>
> Kim

Hej Kim! Du må fortælle "den anden browser", at den er din foretrukne, og
samtidig fortælle Internet Explorer, at den ikke skal checke, om dén er din
foretrukne. Du må ind i menu'erne, Kim. Mvh John

---

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-04 07:54

John wrote:

> [...]
> foretrukne, og samtidig fortælle Internet Explorer, at den ikke skal
> checke, om dén er din foretrukne. Du må ind i menu'erne, Kim. Mvh John

Jeg har tidligere (i dk.edb.system.ms-windows) spurgt om forskellige
brugere (Windows XP Home) kunne have forskellige standardbrowsere, men
desværre uden at få svar. Mon der er mere held ved denne gruppe?

--
Henrik