MobilExtra opfølgning
Fra : Mythos

Dato : 13-05-04 22:34

Hej i gruppen

Som jeg i en tidligere tråd skrev, så havde jeg problemer med mit abb. med
MobilExtra 200, det har jeg ikke længere ! !
Efter flere mails og telefon-samtaler, så var det stadig ikke lykkedes dem
at få gang i mit abb., så jeg troppede op nede i butikken og sagde at jeg
var træt af det hele, enten skulle jeg have mine penge retur, eller jeg blev
i butikken til det virkede, efter en ½ time kom der gang i det. Det viste
sig at det nye kort jeg havde fået med, det var noget jeg slet ikke skulle
have udleveret, det var et kort der slet ikke fandtes i deres system, og mit
gamle taletidskort, det fik så nyt liv og virker nu med MobilExtra 200 abb.,
hurrra hurrrra ! ! !

Fra : Jochke

Dato : 14-05-04 07:25

Mythos skrev følgende:

> hurrra hurrrra ! ! !

Hehe... godt man har Telebutikkerne man kan troppe op personligt og true med
bål og brand. :D

--
/Jochke
Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.

Fra : Mythos

Dato : 15-05-04 12:37

Nyt igen

Jeg er lige blevet ringet op af TDC mobil, de har nu gået gennem min sag og
mails og kunne godt se at der havde været noget helt galt, og det ville de
gerne sige undskyld for, og sandelig om jeg ikke fik 100.- kr. gratis plus
100 gratis sms'ere som kompentation for mit besvær. Det syntes jeg er en god
ting, så nu er jeg gladere igen

Kim Larsen