Nokia 3310 går ned.
Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 13-05-04 22:09

Hej med jer.

Jeg har en Nokia 3310, der har en meget irriterende tendens til at 'gå ned'.
Problemet opstår indimellem, men altid er det når jeg er ved at læse en
besked. Så låser den pludselig og jeg skal vente cirka 20-30 sekunder før
den resetter og finder sim-kort og sendemast igen.
Det er vist ikke noget nyt problem, men er der noget jeg kan gøre ved det;
udover altså at hvile fingrene, mens den blot hviler sig på sin piedestal og
griner indvendig over, at jeg blot kan glo arrigt på den?

Mvh. Jacob.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-05-04 04:59

"Jacob Holm Jorgensen" <holm@REMOVETHISnork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> udover altså at hvile fingrene, mens den blot hviler sig på sin piedestal og
> griner indvendig over, at jeg blot kan glo arrigt på den?

Det gjorde min N3310 også, specielt ved læsning af lange sms-beskeder. Jeg fik
softwaren opdateret på garantien inde hos Teleservice på Hovedbanegården i
København.

-cb

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-05-04 09:23

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
fik
> softwaren opdateret på garantien inde hos Teleservice på Hovedbanegården i

Hvad står sådan en operation i hvis den er udenfor garenti? (ikke mindst
hvor kan det gøres i den vestlige del af jylland?)
En af familien har en 3310 der laver præcis det samme nummer - crasher under
læsning af lange beskeder.

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk