Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Indbudt til TFT
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-05-04 22:00

Hej

Faktisk tror jeg snart skal have mig en TFT skærm. Har dog været lidt
skeptisk da jeg synes opløsningerne er noget lave i det.

Men da jeg godt vil have skærmen til at fylde noget mindre, tror jeg
nu godt jeg kan klare mig med en 17" med en opløsning på 1280*1024
opløsningingen er jo ikke højere på 19tommerne...

har lidt kig på Acer AL1721hm ved ikke om det er specielt en sådan man
skal kigge efter, hvis man vil have muligheden for at hænge den på
vægen (følger der mon beslag med?) og indgang for DVI. Samt være god
til alm. "email" kiggeri og lidt spil uden slør o.l

Nogen der kan anbefale noget der er prisstærk og har god kvalitet?

Mvh. Bjarke

Fra : Thomas VJ

Dato : 14-05-04 12:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> Hej

Hej Bjarke,

> [...]
> til alm. "email" kiggeri og lidt spil uden slør o.l
>
> Nogen der kan anbefale noget der er prisstærk og har god kvalitet?

Samsungs SM 172x ( http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=47332 ) har
fået temmelig gode anmeldelser, kan hænges på væggen med medfølgende beslag
og har både andalog samt DVI indgang. Den er en smule pebret lige nu, men
lur mig om ikke rygterne taler sandt om et snartligt prisfald på TFT skærme
generelt...

mvh
Thomas