Bøvl med D-link 604
Fra : Andersen [2500]

Dato : 13-05-04 20:48

Jeg oplever nu for anden gang at min router laver bøvl og ikke lader mig
komme på nettet.
Sidst brugte jeg flere dage (og tfl support i timer) på at få den op at
spille igen, og så nu
et ½ år senere er den gal igen. Nettet kører MEGET trægt. Har prøvet med en
power
off og reset under power on, uden held. Hvad hulen er der med de d-link
routere??
Nu skal vi flytte snart så medmindre at det er meget simpelt, så gider jeg
ikke forsøge
at få den i luften igen, førend vi er etableret i vort nye hjem.

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : JSH [9800]

Dato : 13-05-04 21:20

"Andersen [2500]" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke forsøge
> at få den i luften igen, førend vi er etableret i vort nye hjem.

Efter at jeg smed den nyeste firmware på har jeg ikke haft et eneste problem
og har anbefalet den til andre.

Fra : Andersen [2500]

Dato : 14-05-04 13:57

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en

> Efter at jeg smed den nyeste firmware på har jeg ikke haft et eneste

Det fik jeg iøvrigt også gjort sidste gang.