FarCry - Swamp banen..
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-05-04 19:34

Er der en måde jeg kan slippe af med Val på??

Jeg har prøvet at skyde hende, men så dør jeg selv, så det nytter jo ikek
rigtig noget *GG*

Problemet er at spillet hakker HELT VILDT når hun er i nærheden..
Desuden så løber hun lige i røven på mig... Hun siger jeg skal snige mig ind
og skaffe hende adgang, men hvordan FANDEN sniger jeg mig nogen steder, når
der går en 3 meter bag mig?? Man bliver jo set på LAAAAANG afstand af
fjenderne når man prøver at snige sig ind et sted, eller når man ligger i
skjul under nogle buske..

Desuden FARER hun rundt som en stukket gris, når der endelig er kamp og
tiltrækker badguys fra nær og fjern.. Det er da umuligt at få nogen form for
"arbejdsro" når hun er med.. Og hvor fedt er det at man er midt i en
skudduel, og så maskinen hakker fordi HUN er i nærheden???

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-05-04 19:56

> Er der en måde jeg kan slippe af med Val på??

nope - jeg tror du er nødt til at følge spillets fastlagte handling

jeg har netop i dette minut gennemført spillet som må betegnes fantastisk!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-05-04 20:10

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@c.dk> wrote in message

> nope - jeg tror du er nødt til at følge spillets fastlagte handling

Og der er ingen måde man kan få efterladt hende et sted?? Nogen hange er en
AI i et spil så dårlig at hvis man går forskellige steder hen, kan
computeren ikke finde ud af at finde en vej rundt om et hus, en sten osv..

> jeg har netop i dette minut gennemført spillet som må betegnes fantastisk!

Godt, ja.... Fantastisk.. Njaaaaa.. Det vil jeg så ikke helt give dig ret
i...
Det er jo det samme hele tiden.. løbe, skyde, løbe, skyde, køre, skyde,
løbe, skyde, sejle, skyde...

Fra : Larsen

Dato : 13-05-04 20:26

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
> [...]
> i...
> Det er jo det samme hele tiden.. løbe, skyde, løbe, skyde, køre, skyde,

Det lyder næsten som om du beskriver et FPS spil...

(du glemte dog at skrive paraglide & snige)

Det lyder også som om du spiller på en mindre potent puter....og går derfor
glip af mange detaljer, især i netop dette spil.

Omkring dit oprindelige spørgsmål: hva' ka' jeg sige....det er næsten som i
RL.....visse bitches er sq ikke til at slippe af med :)

Larsen

Fra : Jan Vagle

Dato : 13-05-04 23:16

*DrømmeFyren* wrote:

> [...]
> AI i et spil så dårlig at hvis man går forskellige steder hen, kan
> computeren ikke finde ud af at finde en vej rundt om et hus, en sten osv..

Savner det at eftelade hend et sted..

Tiltredes ! Det bedste til nu !

> Godt, ja.... Fantastisk.. Njaaaaa.. Det vil jeg så ikke helt give dig ret
> i...
> Det er jo det samme hele tiden.. løbe, skyde, løbe, skyde, køre, skyde,
> løbe, skyde, sejle, skyde...

Nei: løbe, skyde, løbe, skyde (skrige høylydt af skræk) løbe, skyde, løbe,
skyde (grøsse & ståpels på armerne).. for at senere skrige høylydt
igen....ligesom: 'WÆÆÆÆÆÆ'sidste som klarte det var Quake.. men da visste
jeg ikke bedre..

:P

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : webhiker

Dato : 16-05-04 19:25

Jan Vagle <bonesREMOVE@broadpark.no> wrote in

> [...]
> løbe, skyde (grøsse & ståpels på armerne).. for at senere skrige
> høylydt igen....ligesom: 'WÆÆÆÆÆÆ'sidste som klarte det var Quake..

STÅPELS. ? Er du en gorilla. !!! ;oD

Fra : Jan Vagle

Dato : 19-05-04 00:30

webhiker wrote: