Olie til transducer
Fra : Frede

Dato : 13-05-04 19:21

Hvilken olie er korrekt at anvende ved montage af transcucer i rør
indvendigt i båden ?

På forhånd tak

Frede

---

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-05-04 21:01

Jeg har brugt Jomfru Oliven olie, det fungerer fint

Fra : Olau

Dato : 14-05-04 09:31

"Jan Rasmussen" <jr@XXXvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brugt Jomfru Oliven olie, det fungerer fint
>

> "Frede" <Nospamxxx@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Planteolier kan blive harske og komme til at lugte fælt. Prøv med
paraffinolie, den bliver ikke harsk.
Hilsen Olau

Fra : Morten

Dato : 15-05-04 12:59

Glycerin er godt til formålet, det bliver ikke harsk, og det lugter og
sviner ikke hvis røret bliver utæt.
mvh
kem