Fans af "supercars"-type spil - Se her
Fra : Jakob

Dato : 13-05-04 14:17

Hej, jeg er helt pjattet med bil spil i den der type set oppefra stil,
som vi kendte det i gamle SuperCars tid. Der hvor man ikke styrer til
højre ved at trykke på "højre-knappen" med derimod MOD højre.

Der er et gratisspil som jeg spiller utroligt meget
http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=4690

Grafikken er da ikke pæn! men det er utroligt sjovt, især fordi det
kører suverænt over nettet, og der kunne jeg godt tænke mig hvis nogen
af jer ville med til at køre et "mesterskab" :)

Kig på det. Det er jo alligevel gratis.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 14-05-04 23:49

Jakob wrote:
> Der er et gratisspil som jeg spiller utroligt meget
> http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=4690

Der er database error på linket
--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-05-04 04:06

Martin Kirschmeyer wrote:

> Der er database error på linket

Virker perfekt her

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 16-05-04 07:41

On Sat, 15 May 2004 00:48:43 +0200, "Martin Kirschmeyer"
<kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote:

> Der er database error på linket

Prøv dette i stedet:

http://www.turbosliders.tk/

Venligst
Thomas

Fra : Silver

Dato : 16-05-04 15:57

"Jakob" <digtekat2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører suverænt over nettet, og der kunne jeg godt tænke mig hvis nogen
> af jer ville med til at køre et "mesterskab" :)

For helvede hvor er de finnere gode til det, jeg manglede en omgang hver
gang de vandt på den server jeg joinede, men god damn det er skægt :D

Silver.

Fra : Jakob

Dato : 17-05-04 15:55

On Sun, 16 May 2004 16:57:22 +0200, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>For helvede hvor er de finnere gode til det, jeg manglede en omgang hver
>gang de vandt på den server jeg joinede, men god damn det er skægt :D

Det er jo en finne der har lavet det. Så det er nok mere kendt deroppe
:)
Også en finne der lavede en gammelt spil der hed "Turbo Raketti" også
utroligt sjovt. et simpelt spil med rumskibe og tyngdegravt ala
Gravity Force.

Men jeg er helt pjattet med det her. Vel at mærke når jeg kører i en
Anti-slider, og lige kan snuppe et sving perfekt. Og så er det jo 100
% gratis, og et af de spil hvor man hele tiden har lyst til at blive
bedre.