MB-afregning hos 3 ???
Fra : Andrew

Dato : 13-05-04 13:42

Hej

Jeg har 3 og bruger deres 3Mail som er sat op på min NEC 616 mobilos.

Og så er mit spørgsmål:
3 tager 10 kr/mb, men hvornår bonger de en ?
Hvis der f.eks. er en der sender mig en email med en vedhæftet fil på der
fylder 250 kb, bliver jeg så bonget 2,50 kroner, eller hvad?
For i mobilen står der at mailen fylder 250 kb, men er det først når jeg
gemmer den vedhæftede fil, at jeg bonges?

Eller hvordan fungerer det???

Mvh anders

Fra : Søren Christensen

Dato : 13-05-04 15:32

"Andrew" <nospam@forgetit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> For i mobilen står der at mailen fylder 250 kb, men er det først når jeg
> gemmer den vedhæftede fil, at jeg bonges?

Når du ser den vedhæftede fil har du endnu ikke downloadet den.
Så du bonges ikke før du trykker på den og siger ja til at downloade den.
Så medmindre du ikke kan vente til du kommer hjem på dit "rigtige" internet
og downloader den via mobilos så bonger det så vidt jeg ved 2,50kr.
Stil evt spørgsmålet i www.mobildebat.dk i 3G gruppen. Der er mange
brugere og et meget aktivt forum.

Venligst