google
Fra : keldorff

Dato : 13-05-04 10:14

hej med jer

hvordan får jeg google til at finde min nye hjemmeside? Skal jeg selv
"melde" den til?

RK

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-05-04 11:05

On Thu, 13 May 2004 11:14:04 +0200, keldorff wrote:

> hvordan får jeg google til at finde min nye hjemmeside? Skal jeg selv
> "melde" den til?

Ja, det kan du godt.
http://www.google.com/addurl.html

--
Mvh. Lars

Fra : keldorff

Dato : 13-05-04 14:24

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-05-04 14:45

keldorff skrev ingenting, men ændrede overskriften til "tak for
svaret"

Hej keldorff.

Det er en fin ide at sige tak for hjælpen, men det er en dårlig ide
at gøre det som du har gjort.

Når du ændrer i overskriften vil nogle programmer vise dit indlæg i
en helt ny tråd. Andre programmer viser som standard kun nye indlæg
i en gruppe - de indlæg man allerede har læst bliver skjult. Derfor
er det en god ide dels at undlade at ændre emnet, dels at skrive
"tak for hjælpen" eller lignende som en kommentar (opfølgning) på
det indlæg man takker for, og endelig at citere lidt af det indlæg
man besvarer. På den måde er det let at se hvad din kommentar
drejer sig om.

Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, kan du måske få glæde af gruppen
dk.velkommen. Her kan man bl.a. få hjælp til at håndtere den lidt
specielle måde at svare på indlæg på i nyhedsgrupperne.
--
Jens Gyldenkærne Clausen