voldtægt=løgn
Fra : Andropov

Dato : 13-05-04 10:08

Hvorfor lyver kvinder kostant om voldtægt ?

Får de for lidt pik ?

Sidste 4 er åbenbart voldtæger som er løgn.

"Endnu en århusiansk kvinde har løjet om en voldtægt over for
politiet. Det seneste tilfælde drejer sig om en kvinde på 25 år, der
har erkendt, at hendes anmeldelse var pure opspind, oplyser politiet i
Århus. De seneste fire anmeldelser om voldtægt i Århus har vist sig at
være falske."
/ritzau/
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=275864/

Fra : Helle

Dato : 13-05-04 11:29

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> har erkendt, at hendes anmeldelse var pure opspind, oplyser politiet i
> Århus. De seneste fire anmeldelser om voldtægt i Århus har vist sig at

Jeg tror at de kvinder der lyver om den slags, mangler opmærksomhed og gerne
vil være i en offerrolle hvor folk skal have ondt af dem. Jeg synes det er
SÅ frygteligt når nogen lyver om den slags - de er vidst slet ikke klar over
hvordan det virkelig er at være blevet voldtaget! Og de stakkels mænd der
bliver beskyldt for noget de ikke har gjort....

/Helle

Fra : Gitte

Dato : 13-05-04 14:23

> [...]
>hvordan det virkelig er at være blevet voldtaget! Og de stakkels mænd der
>bliver beskyldt for noget de ikke har gjort....

Ja, det er en frygtelig mistanke, at få klæbet på sig. For ikke at
tale om problemet med, at kvinder kommer til at virke utroværdige i
sådan en situation, noget der går ud over de kvinder, der reelt er
blevet voldtaget. Politiet bliver jo nødt til, at "gå lidt hårdt til
med spørgsmål" til kvinder, der anmelder en voldtægt, for om muligt at
afdække en løgn.....

MVH
Gitte

Fra : KnuzeTøzen

Dato : 13-05-04 17:55

On Thu, 13 May 2004 13:22:32 GMT, gajb@ofir.dk (Gitte) wrote:

> [...]
>blevet voldtaget. Politiet bliver jo nødt til, at "gå lidt hårdt til
>med spørgsmål" til kvinder, der anmelder en voldtægt, for om muligt at

Ja det er det jeg synes der er mest forfærdeligt. Det ender med at man
aldrig mere tror på dem, der siger de er blevet voldtaget. Man skal
aldrig lyve om noget så vildt.

Eller når en mor lyver og siger at faderen leger med barnet, bare for
at få forældremyndigheden. Det er endnu værre og vist uden
sammenligning...

Pernille

Fra : Gitte

Dato : 14-05-04 17:29

>Eller når en mor lyver og siger at faderen leger med barnet, bare for
>at få forældremyndigheden. Det er endnu værre og vist uden
>sammenligning...

Det er jo selvfølgelig en helt anden diskussion, men under alle
omstændigheder er det en virkelig gemen opførsel, hvis man kan finde
på den slags. Underligt, at man kan få sig selv til at beskylde et
menneske, man selv har valgt at få et barn med, for den slags (i
tilfælde, hvor der ikke er noget om det)....

MVH
Gitte

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-05-04 18:55

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Underligt, at man kan få sig selv til at beskylde et
> menneske, man selv har valgt at få et barn med, for den slags (i
> tilfælde, hvor der ikke er noget om det)....

Ja, men nogle gange er der ikke langt fra kærlighed til had, og nogle gange
bliver hadet lige så stærkt, som kærligheden var tidligere.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Christian

Dato : 13-05-04 17:10

> [...]
> har erkendt, at hendes anmeldelse var pure opspind, oplyser politiet i
> Århus. De seneste fire anmeldelser om voldtægt i Århus har vist sig at

For et års tid siden var der en kvinde der blev "voldtaget" i Frb.
Have...det viste sig, at det havde været frivilligt. Hun fik åbenbart bare
dårlig samvittighed over at have været sin kæreste utro...eller noget i den
stil