Hvem har prøvet disse: SonyEricsson T610/Z~
Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 12-05-04 22:03

Hej,

Er der nogen, der har prøvet begge telefoner?

Jeg skal vælge én af dem i morgen, som min arbejdstelefon, men aner ikke,
hvilken jeg skal vælge.

Har tænkt mig, at vælge et bluetooth headset også.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Henrik J. Nielsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-05-04 22:45

On Wed, 12 May 2004 23:02:58 +0200, Henrik J. Nielsen wrote:

> Hej,
>
> Er der nogen, der har prøvet begge telefoner?
>
> Jeg skal vælge én af dem i morgen, som min arbejdstelefon, men aner
> ikke, hvilken jeg skal vælge.

Jeg har prøvet dem begge og ejer til daglig en T610.

Forskel lige umiddelbart? Z600 er hurtigere til, at reagere og skærmen er
en del mere klar.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 07:04

> Er der nogen, der har prøvet begge telefoner?
>
> Jeg skal vælge én af dem i morgen, som min arbejdstelefon, men aner ikke,
> hvilken jeg skal vælge.
>
> Har tænkt mig, at vælge et bluetooth headset også.

Jeg har prøvet dem begge. Z600 er direkte elendig efter min mening - skærmen
er mere klar osv., men til gengæld er knapperne lavet ufatteligt dårligt.
T610 ville være mit klare valg.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Peter G C

Dato : 13-05-04 08:04

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> T610 ville være mit klare valg.

Enig. Jeg kan ikke li' klappen. Jeg ville dog vælge en T630.

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 10:24

> Enig. Jeg kan ikke li' klappen. Jeg ville dog vælge en T630.

Det samme her, men nu blev der spurgt mellem T610 og Z600 .

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 13-05-04 21:26

Helt uenig - knapperne er de bedste jeg endnu har oplevet på en mobil.
Har haft min Z600 i lidt over en uge og er rigtig godt tilfreds - eneste
minus er størrelsen.

Jeppe Vestergaard wrote:

> [...]
> er mere klar osv., men til gengæld er knapperne lavet ufatteligt dårligt.

Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : BorreBoy

Dato : 14-05-04 11:29

> [...]
skærmen
> er mere klar osv., men til gengæld er knapperne lavet ufatteligt dårligt.

Jeg har også haft begge. Mener helt klart at Z600 er den fedeste

Fra : John

Dato : 14-05-04 15:53

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har også haft begge. Mener helt klart at Z600 er den fedeste

Ja, Z600 er 8 mm tykkere end T610

Derudover foretrækker jeg klart T610 frem for Z600

Z600 er for klodset, det er en klaptelefon og tasterne er efter min mening
bedre på T610 end på Z600.

Den eneste fordel jeg umiddelbart kan se ved Z600 er den bedre skærm. Jeg
oplever dog ikke skærmen på T610 som det store problem i hverdagen...

Mvh

John