Fiskeklubber/foreninger ved Aalborg???
Fra : Blah Blah

Dato : 12-05-04 22:09

)><))))'> Hejsa NG <'((((><(
Jeg kunne godt tænke mig og finde en fiskeklub,
og melde mig ind i. Nu har jeg siddet og søgt på
Google i rimelig lang tid, men uden held. Så jeg ville
spørge om der er nogen af jer der er medlem, eller
bare ved hvor jeg kan finde en forening/klub???

Mvh Henrik

P.s ville meget gerne hvis denne tog til eks. Sverige,
og fiskede i måske 2-3 dage... eller bare lavede ture
Tak For Hjælpen

Fra : Ole Jensen

Dato : 13-05-04 12:15

Blah Blah wrote:
> [...]
>
> Mvh Henrik
>
> P.s ville meget gerne hvis denne tog til eks. Sverige,
> og fiskede i måske 2-3 dage... eller bare lavede ture

Hej

Dem jeg kender til i Aalborgområdet er Pirken og Nordjysk
Lystfiskeriforening. Der er også et par andre, men jeg kan ikke huske
hvad de hedder

Nordjysk: www.nl1917.dk

Pirken: www.pirken.dk

Pirken har fiskevand i Lerkenfeld å og Ryå, samt laver ture på havet, og
de har også lavet ture til Norge.

Nordjysk har fiskevand i Lindenborg Å og Ryå.

Men prøv selv at kontakte dem.

Begge foreninger har klublokaler i Aalborg.

mvh
Ole-J

Fra : Ole Jensen

Dato : 13-05-04 12:24

Blah Blah wrote:
> [...]
>
> Mvh Henrik
>
> P.s ville meget gerne hvis denne tog til eks. Sverige,
> og fiskede i måske 2-3 dage... eller bare lavede ture

Prøv at se her:

http://www.fiskemagasinet.dk/foreninger/forening_nordjylland.php

Liste over foreninger i Nordjylland

mvh