Marine krydsfiner
Fra : arne

Dato : 12-05-04 21:10

Hvor stor er forskellen på holdbarheden af vandfast krydsfiner og marine
krydsfiner ?.
Hvor kan man købe det her i Vestjylland ?. Ved søgning på Internettet kan
jeg kun finde et firma ved Hedehusene. MVH: Arne

Fra : ibber

Dato : 12-05-04 21:19

hvad er det for et firma du fandt i hedehusene

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-04 21:17

Uheldigvis faldt arne over tastaturet og skrev derved følgende:

> Hvor stor er forskellen på holdbarheden af vandfast krydsfiner og
> marine krydsfiner ?.

Der er ikke noget, der hedder vandfast krydsfiner. Det er vandfast
*limet*.....

Claus

Fra : Finn Ehmsen

Dato : 14-05-04 19:26

se plywood.dk

marinekrydsfiner er limet med specil lim WBP kogefast mv se hjemme side ,
pr. jeg har lige købt en plade til min træ køl hvor jeg ikke tør at gå på
kompromi

mvh Finn E