Apropos papkasser
Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-05-04 20:47

Hejsa i gruppen,

jeg sad og læste indslaget om papkasse-katten og kom til at tænke på, om der
er nogle af jeres katte der bider i hjørnerne af kasserne??

Perle har en MEGET dårlig vane med at sætte sig i en papkasse - selvfølgelig
efter vi er gået i seng - og bide i alle de hjørner hun kan komme til. Man
kan slet ikke se, at hun har lavet ballade - nej, der ligger små stykker pap
omkring på gulvet:(

Bare lige en tanke:)

Karina

Fra : Allan

Dato : 12-05-04 21:12

"Karina Nielsen" <Karina78@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan slet ikke se, at hun har lavet ballade - nej, der ligger små stykker

He He jeg fandt 7 lighetere her idag.
De var flot gemt under sengen. Hvordan de er kommet derned er et mysterie.?

Nej jeg har nu set Kosmos samle dem op med poten, og putte dem i munden,
og derefter løbe afsted.
Normalt er de til at finde, men jeg mistede flere og flere. Og jeg vidste
ikke hvor han gemte dem.

Jeg har i den sidste tid måtte købe nye hele tiden, fordi de blev væk

Det kan måske være at det er et hint om at stoppe med at ryge?

Mvh Allan

Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-05-04 21:17

"Allan" <allan_roskilde@hotmail.REMOVEcom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har i den sidste tid måtte købe nye hele tiden, fordi de blev væk
>
> Det kan måske være at det er et hint om at stoppe med at ryge?

Ja hvorfor ikke, det kan måske være at jeg skulle begynde at lede efter mine
lightere, som er blevet væk:) Men der plejer Perle at hugge mine
hårelastikker i nattens mulm og mørke istedet for.... Og så er de gemt væk
til om morgenen, når moar skal bruge dem;) Måske et hint til at håret skal
sidde løst? Mange mysterier med de katte....

Karina

Fra : Allan

Dato : 12-05-04 21:29

> [...]

> til om morgenen, når moar skal bruge dem;) Måske et hint til at håret skal
> sidde løst? Mange mysterier med de katte....

Ja folk er hurtige i den her ng.

Jeg slettede lige hvad jeg havde skrevet for at skrive det om Men du
nåede at svare.
Det var kun fordi jeg kune se at mit svar ikke havde noget med papkaser at
gøre.

Men papkasser er nu også et hit her.

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 12-05-04 21:22

> [...]
> kan slet ikke se, at hun har lavet ballade - nej, der ligger små stykker

Det har nu ikke meget med papkasser at gøre Men mest om katte.

Ligherterne var flot gemt under sengen. Hvordan de er kommet derned er et

Fra : Noon

Dato : 13-05-04 10:20

Hej!

Min ene lille pelsklump tygger på alt, hvad han kan komme til...
Yndlingstyggetingene er lige nu min mobiltelefon, fjernbetjeningen og
deres børste.
Den anden pelsklump har en plastic-fetish... Hun ÆÆLSKER plasticposer!??
Og enten ligger sig på/i posen eller stiller sig helt tæt på den og så
går hun ellers amok med at skære tænder (og siger "hrrippsss
hrrrippsss")... Hun tygger ikke på posen, hun står bare med munden meget
tæt på posen, så det ser ud som om hun gnaver i den!!

Men papkasser er nu også altid et kæmpe hit herhjemme... (gnaske gnaske!!)
:)
-Mor har jo alligevel ikke andet at lave, end at rydde op efter os!! He he

-Noon

Med venlig hilsen
Noon
- Tøm kattebakken ved privat svar